Dary Anioła

Fraise 
Walka z demonami skończona. Valentine pokonany. Każdy myśli, że wszystko wróci do normy, ale czy tak się stanie? Jocelyn i Luke będą wreszcie razem, a czy ich córka też będzie szczęśliwa? Zmiany, które każdy musi przeżyć i zrozumieć. Jak potoczy się ich życie...

#


Opowiadanie to FF Darów Anioła, więc spora ilość postaci będzie wzięta właśnie z tej książki. Akcja dzieje się w 1980 roku i (z początku) w Polsce.
Główną bohaterką opowiadania jest Nikola Kruk, wokół której wydarza się coraz więcej niezwykłych rzeczy... tylko dlaczego? Dotychczas była normalną dziewczyną, tak jak prawie wszyscy lubiącą dyskoteki, spotkania z koleżankami, aktywne spędzanie czasu oraz czytanie ciekawych książek. Teraz jednak coraz bardziej martwi się tym, co daje jej los... czy znajdzie odpowiedź na to, kim jest? Żeby poznać odpowiedź na to pytanie, trzeba przeczytać blog.


#


Lydia
Pomyśleliście kiedyś, jak wyglądają inne Instytuty? Przenieśmy się tak, na przykład do... Las Vegas? Tak się składa, że właściciele tutejszego muszą rozwiązać zagadkę, co do śmierci Konsula, która miała miejsce w tym mieście. I akurat na głowę musiała im wpaść nastolatka z załamaniem nerwowym. A co to ma ze sobą wspólnego? Jakie motywy miał zabójca? I co najważniejsze: Kim on jest? Cóż, dowiecie się czytając mojego bloga.

#

Caroline M.
Znasz już historię Clary i młodego Nocnego Łowcy Jace'a? A co jeżeli to zupełnie inna historia niż ta poznana przez was do tej pory? Zobacz świat walczących z demonami od całkiem innej strony. Poznaj nowych bohaterów, nadających tej opowieści zupełnie inny bieg wydarzeń. Zatrać się w historii Nocnych Łowców z Denfer. Kiedy już się wciągniesz, nie będziesz miał dość...

#

Daphne Delacorix
Historia opowiada głównie o Sebastianie, ale niestety nie do końca takim, jaki jest w książce. Mój Sebastian, mimo że nadal będzie chciał osiągnąć swoje cele, będzie próbował też nawiązać braterskie stosunki z Clary oraz Jace'm. Całkiem prawdopodobne, że ta dwójka będzie próbowała trochę zmienić jego nastawienie do świata, kto wie, może nawet im to wyjdzie...
Przez opowiadanie przewiną się dziwne pary, a zakończenie może być jeszcze dziwniejsze... 

#

Ańćć/Ania Szatan
Clary, Jace, Isabelle i Alec prowadzą niebezpieczny tryb życia Nocnego Łowcy, wiecznie ryzykują.
Teraz muszą stawić czoła bezpośredniemu zagrożeniu, poważniejszemu niż wszystkie poprzednie.
Przeszłość Clary i Jaca spowita jest tajemnicą. 
Ciągle odkrywają kolejne elementy układanki, ale sytuacja dalej jest niejasna. 
Co odkryją? Jaki wpływ ich przeszłość będzie miała na ich wspólną przyszłość? 

#

BORN WITH SIGHT
annapneo
Oni. Nocni Łowcy.
Myślą, że wiedzą wszystko.
Myślą, że nic ich nie zaskoczy.
Myślą, że nikt ich nie zauważa.
Nie wiedzą jednak, że istnieje jedna dziewczyna.
Jedna Przyziemna.
Która wie więcej niż mógłbyś się spodziewać.
Nie każdy Przyziemny jest ślepy.
Ona ma "Wzrok".

#

WELCOME IN 19TH CENTURY
Nyks
Zło czai się wszędzie.
Valentine, co prawda, odszedł, jego syn Jonathan również, jednak to nie oznacza końca kłopotów dla nowojorskich Nocnych Łowców. Pojawiło się nowe zagrożenie - sekretny uczeń Morgensterna postanowił cofnąć się w czasie, namieszać w historii i sprawić, by ci którzy pokonali jego pana nigdy się nie narodzili.
Maryse Lightwood podejmuje decyzję o wysłaniu dwóch, sprowadzonych do Nowego Jorku zaledwie pół roku wcześniej Łowczyń - pół krwi faerie Ivy i pochodzącej z dziwnie "uśpionej" rodziny Sorelle - do dziewiętnastowiecznej Anglii. Do czasów życia pół Łowczyni, pół demona, do czasów przerażających diabelskich maszyn, do czasów potężnej miłości dwóch chłopców do jednej dziewczyny.
Czy te, dopiero raczkujące w Świecie Cieni, Nocne Łowczynie poradzą sobie z trudnym zadaniem pilnowania przeszłości? Czy powstrzymają się od zmieniania jej mimo woli? I czy nie ulegną urokom dziewiętnastowiecznych młodzieńców?

#

Demonica Shasta
Clary, pół demon, pół Nefilim nie przemuje się niczym, bo ma przyjaciół i kochanego ojca. Do czasu, kiedy wszystko zaczyna się komplikować. Poznaje innych Nocnych Łowców w jej wieku, którzy obwiniają ją o zabóstwo ludzi i nie tylko. Jednak to nie wszystko. Dziewczyna dowiaduje się po szesnastu latach, że ma brata, a Clave chce zrobić wszystko, aby móc zabić każdego pół demona. Uda im się z tego wybrnąć, czy może wszyscy zginą?

#

Z Imagin 
Cześć jestem Ally Winston. Może opowiem coś o sobie? Mieszkam w starej kamiennicy w Nowym Yorku, skończyłam szkołę, pracuję w restauracji jako kelnerka, a i jestem sierotą. Moi rodzice zginęli w wypadku kiedy byłam mała, ale już dawno się z tym pogodziłam. Mam cudownego przyjaciela i chłopaka. Z pozoru normalne życie, prawda? Jednak to wszystko się zmienia. Na lepsze czy na gorsze? Hm... oczywiście, że na gorsze. Zaczynam rysować jakieś dziwne, niezrozumiałe znaki i symbole, jeśli tak je można nazwać. Ponad to jakiś wariat śledzi każdy mój ruch. Jak to wszystko się zakończy?

#

Romantyczna Egoistka
Czy dziwne jest jedno spotkanie w ciemnym zaułku i widok demona, który minutę temu był jeszcze wysokim mężczyzną o niebieskich włosach? Ja jak i wielu Przyziemnych powiemy "tak". Jest to możliwe, ale nie dla ludzi, którzy to zrobili. Nazywają się Nocni Łowcy i mają działać po stronie dobra. Mają działać, bo nie każdy taki jest. Przykładem jest mój ojciec, Valentine Morgenstern, i brat, Jonathan Christopher Morgenstern. Szukają mnie, bo mam coś co im pomoże zwyciężyć i przejąć władzę nad światem. Mam niezwykły dar. Tylko co ja mogę. Nazywam się Clarissa Fray u Nefilim znana jako Clarissa Morgenstern. Jestem tylko porzuconą przez biologiczną rodzinę dzieckiem adoptowaną przez wilkołaki, a oto moja historia.

#

Demonica Shasta
A jakby wszystko zaczęło się inaczej? A co jakby Clary żyla w Idrisie razem ze swoim bratem Jonathanem, matką i ojcem? Surowe treningi, wyjątkowi wojownicy - rodzeństwo. Ale pewnego dnia ojciec niespodziewanie wysyła ich do Nowojorskiego Instytutu, gdzie poznają przyjaciół: Aleca, Isabelle i Jace' a. Jak to się wszystko potoczy? 

#


Alex


To druga część opowiadania ,,One look at me". Vannessa chcąc uciec od nieszczęśliwych wspomnień związanych z zamordowaniem matki i utratą miłości, wraca do miasta gdzie się wychowywała. Nowy York staje się dla niej nowym domem, jednak przeszłość jej nie opuszcza. Justin chce znaleźć dziewczyne i naprawić to co zniszczył, jednak czy Vann jest wciąż tą samą osobą? Jedno spotkanie wywróciło jej świat do góry nogami. Poznaje świat demonów i Nocnych Łowców, ale pytanie, po której stronie stanie, gdy najniebezpieczniejszy Nocny Łowca zacznie zagrażać jej bliskim. Czy nowa miłość przysłoni starą i pomoże pokonać zło?
Jestem Vannessa Hill, Nocna Łowczyni, wampir i wilkołak w jednym. Jestem jedyną hybrydą na świecie. Czy uda mi się przeżyć walkę między dobrem, a złem?
Kategoria: Fantasy, Dary Anioła, Justin Bieber
Button w zakładce: ,,Butony spisów i zwiastunu"
Informacja: Znalazłam button na jednym z moich ulubionych blogów
Hasło: ,,Dary Anioła: Miasto Szkła" Cassandra Clare

#