Pamiętniki ; Dzienniki

morthowy morth (morth)
Opis bloga: Nieskoordynowany i nieskładny bełkot o codziennościach wkraczającego w dorosłość chłopca, który staje się powoli mężczyzną. Jego perspektywa na świat i ciągłe, zaraźliwe marudzenie.

#

MELANCHOLIJNA LILIA
DepressedSuicide
"Co się ze mną dzieje? Dzwoń po pogotowie. Nie mam siły unieść swych ciężkich powiek. Ej, ja się dusze! Czuję pustkę. To nie są żarty, wcale nie śmieszne. Ciało się trzęsie, uszy nie słyszą. Bezsens! Moje myśli latają bez powodu. Rozpłynę się, odfrunę, nikt mnie nie uratuje. Umrę, bo jestem na to skazana."
CO JEST WYJĄTKOWEGO W MOIM BLOGU? Opisuje swoje codzienne życie w sposób wyjątkowy. W mych postach zawarte są bardzo duże uczucia. Rzadko spotykam się z podobnymi blogami.

#

Irytacja
Trudno zachęcić kogoś do czytania o sobie, bo co mogę napisać? „Wchodźcie na bloga dziewczyny z problemami, którymi chciałaby się podzielić?” Tak? Świetnie. To może lepiej ubiorę to w słowa? Zapraszam na bloga, na którym postaram się za bardzo nie narzekać. Jestem nienormalna. Co się ze mną dzieje?!

#

Alucardyna
Strudzony wędrowcze, przemierzający wytrwale pustynię Internetu! Trafiłeś w miejsce, gdzie spadnie na Ciebie szaleństwo i przygniecie Cię swym ciężarem do ziemi. Patrzysz właśnie na słowa pisane przez kogoś, kogo jedynym celem jest podzielenie się z Tobą własnym obłędem, a Ty nie bronisz się, chociaż chcesz.
Czego możesz się tu spodziewać? Nie pocieszę Cię, jeśli powiem, że dokładnie wszystkiego. Szkice, krótkie opowiadania, felietony, czasem moje osobiste przemyślenia… Nie planuję nad tym panować, tutaj rację zawsze mają moje własne emocje. Jeśli nie zraża Cię to, co większość nazywa chaosem, a ja luźną kompozycją, czytaj dalej!

#

Dilly Dally
Jestem gdzieś pomiędzy Wonderland, siódmym kręgiem piekła i Hogwartem. W piątek 13 błąkam się po brudnych zakamarkach Wiktoriańskiej Anglii. Czasem wyciągam pióro i przesiąknięty herbatą pergamin. Rysuję to, co widzę, czasem słowami, a czasem powłóczystymi pociągnięciami ręki.
Czasem, nie zawsze. Ostatnio jest to czasem.

#

Ferdynand Jakubowski
Powieść ta jest przerysowaną, z życia wzięta historią pewnej placówki i jej pracowników. Bohaterowie bazują na rzeczywistych odpowiednikach, a większość zaistniałych sytuacji zdarzyła się naprawdę.
Akcja toczy się w szpitalu psychiatrycznym. Poznajemy perypetie Leszka, jedynego normalnego w wariatkowie. Bohater musi przywyknąć do nowego środowiska i radzić sobie z absurdami życia codziennego placówki. Czy pozostanie normalny?

#

Mia

Blog, na którym zamieszczam swoje wiersze, opowiadania. Założony w celu rozwinięcia umiejętności splatania, układania i porządkowania słów oraz myśli. Prowadzony przez bardzo chaotyczną, niezdecydowaną, ale perfekcyjną i upartą autorkę pełną sprzeczności.

#

Tayter.
Groch na ścianie to blog z moimi przemyśleniami i bezsensownymi wywodami. Moje żale i radości zebrane w jedno miejsce.
Dlaczego taki tytuł bloga? Ponieważ moje życie jest takie, jak ten groch na ścianie. Jednych śmieszy, dla drugich jest żałosny i całkowicie nie na miejscu. Taka właśnie jest moja egzystencja.

#

Lenlivv
Jestem zwariowaną dziewczyną, która pisze bloga. Co na nim znajdziecie ? Prawie wszystko! Od recenzji, przez moje przygody z jazdą konną, kończąc na biżuterii, którą wykonuję. Każdy znajdzie tam coś co go zainteresuje :) Serdecznie zapraszam.

#

Jellyday
Wielotematyczny blog szalonej dziewczyny z mnóstwem pomysłów i wielką wyobraźnią!

#

PolishGlambert
Moje przemyślenia.

#

Luśka
Blog poświęcony moim refleksją, anegdotą i wszelkimi codziennymi wydarzeniami, z którymi miałam styczność. Wszystko pisane z delikatną ironią, ale też bijącym optymizmem.

#

Chemical Rainbow
Galimatias, czyli to i śmo. Piszę tutaj o tym, co się do mego umęczonego móżdżka zaplącze - co mnie wkurza, irytuje, zniechęca, straszy, przeraża, przeszkadza... a nawet o tym, co lubię, kocham, uwielbiam, co mnie interesuje, intryguje (takie rzeczy też istnieją!). Zapraszam.

#

Umbra.
Absurd, nieład, chaos.
Myśli, słowa, czyny.
Dźwięki, szepty i melodie.
Ślad, zarys, cień.
Nędzna powłoka i wnętrze też nędzne. Jakaś nieforemna kula rozbitych myśli, wątpliwości, złudnych nadziei.
Słowa proste, zdania krótkie. Bez znaczenia. Bezsensowne. Ale są.

#

Sevgi
Internetowy pamiętnik dziewczyny, która boi się, że zgubiłaby ten papierowy. Zapisuję w moim "miejscu zbytu" wszystkie dręczące mnie myśli, anegdoty (czasem ciekawe, czasem mniej, śmieszne, żałosne, tajemnicze), przemyślenia, dręczące mnie dylematy, mądrości. Chcesz się pośmiać? Zapraszam!

#

Eff. <3
- Eff, kim ty w ogóle jesteś?!
- Ja? Jestem blondynką o dziwnym charakterku, taką troszkę wkurzającą, umiejącą być chamską i wredną. Miłą jak potrzebuję, kochającą, nie koniecznie tych którzy na to zasłużyli, szanującą siebie i własnych przyjaciół, dla których zrobię wszystko. Lubiącą psuć plany innym, tak z nudów. Ciągle przeklinającą. Nie stroniącą od używek. Cierpiącą, z byle powodu. Płaczącą gdy ma ochotę, śmiejącą się z byle czego. Zmienną, nie tyle w działaniu co samopoczuciu. Potrafiącą wybaczyć, tym którzy to docenią. Przekorną, gdy jest to jej na rękę. Liczącą, nie zawsze na siebie. Leniwą z natury. Strachliwą, bo tylko głupcy się nie boją. Z pozoru nieśmiałą, bo woli się nie odzywać. Do końca walczącą o swoje. Z wieloma wadami. Trochę psychiczną. Za bardzo emocjonalną. Tylko sobą.

#

cierpliwość
w zależności jakie kroki poczynimy to w takim kierunku pójdziemy. czarno na białym - ja już jestem w drodze.

#

Akane Kareu
Lorize postanowiła wyrwać się z rutyny i zacząć nowe życie na blogsferze. W tym celu stworzyła bloga, gdzie marudzi, radzi i rozmyśla nad światem. UWAGA: Rady (nie) zawsze przydatne.

#

Chaotyczny.Kacper
Mój własny wyimaginowany świat! Na moim blogu znajdziecie prawie wszystko! Jestem pewien że znajdziecie coś dla siebie. Recenzje,opowiadania,moje życie,rysunki i wiele więcej!
Blogowanie to moja pasja a każdy komentarz jest jak jedno spełnione życzenie,bescenne...

#

Mona Lisa
Łagodny aniołek nie ma szans na przeżycie na tym okropnym świecie. Trzeba być wredną suką. Ludzie są źli, więc trzeba być gorszym. Przekonałam się o tym na własnej skórze. Zabolało, ale chce od tego ustrzec innych.

#

Patrycja
Tak jak sama nazwa wskazuje jest to dziennik. Nie martwcie się nie piszę tam, że wstałam o tej i o tej godzinie, a o tej jem obiad, nie. Co środę robię notki tematyczne.

#

anoni mowo
Ta strona to zbiór moich myśli i marzeń. Będę pisać, o czym będę chciała i poruszała tematy, jakie będą mi się podobać. Nie ma żadnych granic.

#

Karo Alkesta
"Dziennik z elementami pamiętnika, czy pamiętnik z elementami dziennika? Mniejsza o to. I tak jest prywatnie, tajemniczo i codziennie. Jeśli masz ochotę wejść do głowy 22letniej studentki polonistyki w zwyczajnym mieście - serdecznie zapraszam."

#

Alex Speranza
Podróżowanie stało się moją pasją. Ale czymże byłaby pasja bez możliwości podzielenia się nią z innymi? Na swoim blogu umieszczam opisy i zdjęcia z moich wojaży po świecie, a także perypetii dnia codziennego.

#

corset
Codziennie zatapiam swoje myśli, uczucie. Tak dla własnej przyjemności, by móc wziąć głęboki wdech.

#

Faustyna
Blog jest dla mnie przede wszystkim miejscem gdzie mogę zamieszczać moje zdjęcia. Pewnego dnia zobaczyłam, że mam na dysku strasznie dużo zdjęć, z którymi nic nie robię. Pomyślałam więc, że mogę pokazać je innym, a może komuś się spodobają. Oprócz fotografii na blogu dzielę się jeszcze jedną moją pasją, którą jest moda. Jednak w przeciwieństwie do innych nie zamieszczam tylko zdjęć moich stylizacji, ale skupiam się na pisaniu o modzie.

#

Elaudia
Mój blog jest pamiętnikiem. Można spodziewać się dużo zdjęć, ponieważ to przede wszystkim one tworzą wspomnienia. Oprócz mojego życia, czasami piszę notki typowo do dyskusji, gdzie można się wypowiedzieć. Chcę poznawać opinie ludzi na różne tematy. Serdecznie zapraszam. Może zostaniesz na dłużej?

#

Pikachu ♥
Wiecie, jak się czuje osoba porzucona? Wiecie, jak to jest być samą? Kiedy nie ma się niemalże z nikim porozmawiać. Ja wiem. Opowiem Wam, co mi się przydarzyło jakiś czas temu. Kiedy to pewnej, odległej zimy...

#



Fantasmagoria
Piszę, aby nie udusić się własnymi myślami. Muszę się gdzieś ich pozbyć. Wchodząc na mojego bloga zaglądasz do resztek mojego umysłu, ale proszę, rozgość się.

#



Niepozwolona
Kilka lat temu przestałam być ludzkim człowiekiem. Teraz już prawie nauczyłam się z tym żyć. Pisząc, przeżywam wszystko jeszcze raz i na nowo próbuję zrozumieć. Dobierając odpowiednio słowa uwalniam swoje emocje i nieswoje uczucia. Szukam i odnajduję znaczenie i sens.

#



Black Heart
Na moim blogu opisane są moje przeżycia, przemyślenia i wszystko co pojawia się w mojej głowie. Znajdują się tu moje smutki i radości ... wszystko co chcę z siebie wyrzucić jak i to czym chcę się z kimś podzielić.

#



Little Carmen
Motywator, blog o zmianach. Przejściu na "ten zdrowszy" tryb życia zwany potocznie dietą, z pesymizmu na optymizm, pamiętnik i wszystko co mi wpadnie do głowy. Moje przemyślenia, recenzje oraz pytania godne XXIw., czyli jak nie zwariować, kiedy jest się jedną z nielicznych osób bez Air Maxów, wśród tych dziesięciolatków lansujących się "SŁEGIEM", jak pozostać jeszcze choć trochę oryginalnym i zdążyć schudnąć do tych wakacji, będąc chyba jedynym blogerem bez lustrzanki?

#



Jo. 
Nuda. To, albo zbyt duża ilość nauki zmusiła mnie do założenia tego bloga (tak między nami stawiam na drugą opcję, ale jak kto woli). Nie wiem czy będę systematyczna, nie wiem nawet o czym będę pisać i przepraszam jeżeli uśniecie przed monitorem czytając to, co tu naskrobię. Obawiam się, że moje życie czasami nie jest ciekawsze od żywota muchy, która aktualnie siedzi mi na oknie (a jest luty! l u t y). Ale zapraszam, bo może akurat coś przykuje Waszą uwagę i zostaniecie na dłużej.

#

Mateusz
Blog może być o wszystkim, nieprawdaż? Nie odpowiadajcie, bo wiem, że może. Miałem już blogi na mnóstwo tematów. Lecz z tym chcę, by było inaczej: chcę, by był tworzony i przeze mnie, i przez czytelników. Chcę pisać o swoim życiu, dzielić się swoimi pasjami, ale chcę pisać także posty tematyczne, na które pomysły będą podsuwać mi czytelnicy (jeśli jakichś zdobędę). Tak wygląda ten blog. I nie chcę, by wyglądał inaczej. Piszesz się na to? :)

#



Moire
Podczas gdy sama szukam ognia, muszę pamiętać, że dla kogoś mogę być iskrą.
Nie śpiewam, ale chcę w przyszłości być wzorem i znakiem siły. Osobą, która inspiruje, zaraża uśmiechem i zwraca wiarę w sens. Chcę, by ludzie wiedzieli, że mają we mnie oparcie, że jestem. Pragnę, by kiedyś znaleźli bezpieczny azyl w moich ramionach i kochali moje serce.
Może przez książki. Tak. Na kartkach będę wyrażać siebie. Chcę, żeby ktoś kiedyś, czytając coś mojego, usiadł na łóżku i zacząć się zastanawiać. Żeby uśmiechnął się szeroko przez łzy.
Szczęścia, wzruszenia. Mam marzenie: budzić emocje.
Chcę rozpalać ogień. Być iskrą, dzięki której on zapłonie. Rozprzestrzeniać miłość.
Chcę być iskrą.
Teraz, idąc ulicą, wiem, że cały czas muszę trzymać głowę prosto, bo spoczywa na mnie odpowiedzialność. Zdecydowane, ale ciepłe spojrzenie, pewne kroki, poczucie piękna.
Jestem chodzącą siłą.

#

Mała Lisica
To, co smutne, i zbędne, co ciąży, zostawiam w internecie, na uśpionym laptopie, za zamkniętymi drzwiami pokoju. Tutaj. Innymi słowy, blog szczwanego Lisa, który lubi mówić wiele, bez ładu i bez składu. Siedzę więc sobie cichutko dmuchając w kubek kawy, strzepując popiół z papierosa i trenując w niebycie.

#



wika27
Blog autorstwa 10-letniej Wiktorii, poświęcony całej jej. Spostrzeżenia, refleksje, przemyślenia, fakty, co lubi, informacje na różne tematy - to wszystko tutaj. Zajrzyj - a nóż ci się spodoba!

#



Larysa Addams
Moje życie nie jest proste. Znów się zakochałam i znów cierpię... Niedługo bal szóstoklasisty, czy ON mnie zaprosi? To moja historia, która zakończy się w wakacje. Piszę wiersze i staram się zapomnieć i nie cierpieć... Ale czy to jest możliwe? I do tego wszystkiego szkołą i przyjaciele... i ich problemy... A to wszystko streszczone w wierszach.

#



Quantum of Collapse 
Quantum to typowa nastolatka z życiem towarzyskim, przemyśleniami i wielką ochotą podzielenia się tym wszystkim z otaczającym ją światem. Kocham filmy i muzykę oraz podróże, oprócz zwyczajnych zdjęć pragnie wam przekazać sowją opinię na temat codzienności (i nie tylko). Jeżeli chcesz poczytać co pozytywnego zajrzyj tutaj ;)

#

PERCEPCJA I.
Miya
Blog hedonistki. W luźny sposób przedstawia nieco odmienną percepcję autorki z optymistycznym widokiem na przyszłość. Pełen refleksji, zaczynając od tematów poważnych, przemyślanych, jak religia i społeczeństwo, kończąc na żółtych skarpetkach i "spóźnionych jajkach" inspirując się spacerami z kotem. Liczę, że spodoba Ci się to miejsce, jak nie to trudno. Szukaj swojego miejsca pod łóżkiem!


#

TAKIE TAM I TAKIE NIC, CZYLI NUDNY PAMIĘTNIK
Pustelnik
Czy interesuje Cię nudne życie typowego Pustelnika, który bez talentu i umiejętności w porozumiewaniu się z ludźmi żmudnie brnie przez życie przesiadując w swojej norze? Bo mnie nie.

#

POCKET WORLD
Quantum of Collapse
Na całym świecie mieszka ok. 7 miliardów ludzi. W Europie ok. 740 milionów. W Polsce ok. 38 tysięcy. Z czego ponad tysiąc w Warszawie. Teraz jedna z tych osób postanawia napisać bloga o tym co ją otacza. Bo ta jedna z tych osób widzi piękno w pyle ulic, w zgiełku miasta. Czuje ulgę gdy słyszy warkot motoru, balsamem dla jej uszu są rozmowy setek ludzi na ulicy, usypia ją dźwięk samochodów przejeżdżających przez ulicę, a największe szczęścia znajduje w korzystaniu z życia. Ponad wszystko uwielbia podróżować, oglądać filmy i słuchać muzyki. I teraz o tych wszystkich jej przemyśleniach dotyczących wszystkiego z czym ma do czynienia postanawia napisać bloga. Bloga bardzo emocjonalnego, recenzującego rzeczy na gorąco - kilka godzin po zakończeniu wydarzenia, tak, że jeszcze nie zdąży tego odpowiednio zredagować, a już puszcza do sieci. Tak jak wrzucamy przedmioty do kieszeni. Z tym, że ta kieszeń pomieści cały świat.

#

ISTNIEJĘ
ylsi
Staram się uchwycić myśli i uwiecznić je słowem pisanym.

#

DELIKATNIE UJMUJĄCA
Kolia
Niczego od życia nie oczekuję, nawet tego cholernego zrozumienia. Wystarczy, że sama umiem zapanować nad własną rzeczywistością i pragnieniami. Ale różnie mi to wychodzi...

#

Eilicaryn from the Whispering Mist
Ten blog to miejsce teoretycznie maksymalnie przeciętne. Ale! Jedynie w teorii! Praktycznie rzecz biorąc, wkrótce będzie uginać się pod stosem przygód blogowego autora. Wszystkie, a przynajmniej większość tajemnic jakie posiadamy my - autorzy, dla wszystkich ciekawych - nie tylko samych czytelników, ale i dla innych autorów. Przydatne pomysły ułatwiające tworzenie własnej historii, wskazówki, pomocne strony, tajemnicze zniknięcia Weny i jej jeszcze bardziej niespodziewane powroty, pogotowie dla początkujących pisarzy i o wiele więcej!

#

Saphira
Przeleję tutaj wszystkie swoje myśli, odsłonię trochę mojej osoby, ukażę moje hobby, przedstawię swój styl i pokażę własną szafę ubrań oraz gust muzyczny. 

#

Czarna Wdówka
To moje Królestwo, a ja jestem jego Królową i jedynym mieszkańcem, który drąży tematy, które powinny zostać nienaruszone, staje do walki z góry przegranej, szuka odpowiedzi na niepostawione pytania odbijające się pustym echem w kanionie zwanym świadomością... Czyli ja i moje przemyślenia, problemy, dialog z Tobą. 

#

SERCE WPISANE W ROZUM
Sabishi
Serce czy rozum? Emocje czy myśli? Rozważna czy romantyczna? Odwieczna walka nadal trwa. W moich skromnych progach przeczytasz o najróżniejszych sprawach, które składają się na ludzką egzystencję. Niewykluczona próbka mojej twórczości. Zainteresowany? Zapraszam.

#

KOLOROWE DZIECKO K-POPU
Decay
Blog dziecka k-popu i rock'n'rolla. Na mój mały miszmasz składają się przemyślenia, opowiadania yaoi i to, co moje paluszki stworzą w programach graficznych.
Pozdrawiam kolorowo i zapraszam! ^^

#

Elain Daly
Wizja rodziców, czy prawdziwa pasja? Gorąca rywalizacja czy czyste współzawodnictwo? Życie Elain nie jest tylko pasmem sukcesów, odnoszonych podczas tańca, lecz również ciężką pracą i rezygnacją z wielu równie wartościowych rzeczy. 
Dziewczyna z marzeniem - tańczyć. Ale czy to zapewni jej utrzymanie w przyszłości? Czy może do jakiegoś czasu? A może jej plany w ogóle nie dojdą do skutku i wszystko przepadnie w jednym dniu, tygodniu, miesiącu...?
Nastoletnie dylematy, namowy, obowiązki. To wszystko może okazać się zbyt przytłaczające dla Elain, czy wręcz przeciwnie -zmotywuje dziewczynę? 
Dowiesz się, chwytając za klucz do jej pamiętnika, wkładając go w dziurkę od kłódki i przewracając powoli kartki, czytając uważnie to, co zapisane między wierszami.

#

Arioch
Przemyślenia, refleksje, trochę z dnia codziennego. Czasem pojawi się jakieś opowiadanie, minaturka - co tylko mi się umyśli. 

#

nika
To po prostu w stu procentach mój blog. Moje życie, moje myśli, moje zdanie, moje ja. Zawiera wszystko, czym żyję, a nawet więcej. Opowiadania, wiersze, recenzje, refleksje, przemyślenia, zdjęcia, wpisy z pamiętnika – wszystko, co wpadnie mi do głowy i czym zechcę się z Tobą podzielić. Zapraszam – przeczytaj mnie.

#

Linka
Codzienność wariatki. Małej dziewczynki. Kobiety. Wzloty i upadki. Smutki i radości. Opinie, poglądy, bilet do świata nastolatki. Zwierzenia, marzenia, nadzieje. Coś innego, nowego i jednocześnie tak dobrze znanego. Kocham pisać i postanowiłam jakoś spożytkować moje uzależnienie od internetu. Opisać swoją, czasami niecodzienną, codzienność. Pisać opowiadanie o czymś co chciałam już wiele razy skończyć, o swoim życiu. Impulsem był powrót po 2 latach do mojej ulubionej książki. linka-ma był blogiem głównej bohaterki. Teraz to ja jestem Linką i opowiadam własną historię. Od was zależy czy zechcecie ją poznać.

#

Sebastian Thiwel (Sebusii)
O czym może marzyć Anna Anastasia mając zaledwie lat 16? O chłopaku? Wyjeździe za granicę? Staniu się sławną? Nic z tych rzeczy. Ta dziewczyna pragnie, aby zły los się od niej odwrócił i żeby Dom Dziecka nie był już jej domem. 
Wejdź do jej świata i sprawdź, jakie przygody dobre i złe ją czekają w najbliższej przyszłości. 

#

SŁOMIANY ZAPAŁ
Allz

Słomiany Zapał to autorski projekt pewnej nastolatki, która chce zwalczać swoje wady i słabości. Drogi Czytelniku, w cotygodniowych notkach znajdziesz refleksje, opis codzienności, może coś ironicznego, zabawnego, inspirującego lub motywującego. Jeśli chcesz zobaczyć, jak autorka walczy ze swoją psychiką, jak i ciałem, powoli dążąc do określonego celu, po prostu kliknij! Zapraszam.
 #


CHCIAŁA BYĆ KIMŚ DLA SIEBIE
Porcelanowa
ile ludzi tyle opinii. a wszędzie pełno liter plątających się pod nogami, szukających swojego miejsca; dwadzieścia sześć mnie.


#