Inne

Lexi
Jeżeli jesteś ciekaw, skąd wzięła się nazwa "smok", o co chodzi z tym całym zamieszaniem wokół czarownic z Salem albo chciałbyś wiedzieć coś więcej na temat dżinnów, zapraszam na Kompendium, gdzie zamieszczam artykuły na tematy, które nie są obce żadnemu fanowi fantastyki. 

#


Evi55
Kochasz muzykę? Uwielbiasz zagraniczne klimaty i lubisz dowiadywać się o nowych wykonawcach, których nie ma w Polsce? To jest miejsce dla ciebie!

#

Sommer
Powinnam chyba napisać, o czym jest moje opowiadanie. Na pewno nie o pięknej, silnej psychicznie i fizycznie ziemskiej dziewczynie walczącej ramię w ramię z atletycznie zbudowanym Predatorem, ono jest o atletycznie zbudowanym Predatorze.


#

Misako i lumaris
Blog o tematyce biologicznej w całej rozległości tego pojęcia, pisany przez dwie licealistki. Bez pseudonaukowego bełkotu i niezrozumiałych definicji. Nie tylko dla zapalonych miłośników biologii.

#

Panna M
Nie lubię górnolotnych słów, ani przydługich wstępów. Piszę o wszystkim i o niczym. Jeśli nie wiesz co zrobić z czasem, wpadaj śmiało!

#

Q
Blog wielobranżowy. Znajdziesz tu recenzje debiutantów, felietony na przeróżne tematy oraz opowiadanie w klimacie science-fiction. Niektóre treści poruszają tematy związane z szeroko pojętą erotyką, blog jest więc przeznaczony raczej dla osób powyżej szesnastego roku życia.

#

Boom Kaboom
Blog do miłośników The Sims 3. Znajdą się tutaj solucje, ciekawostki, zapowiedzi i inne przydatne (nie tylko dla zagorzałych simsomaniaków) informacje na temat tej gry.

#

K.
Śmierć życie goni, ale łoś ich do zgody skłoni, czyli zbiór mojej radosnej i mniej radosnej twórczości. Fanfiction, opowiadania, miniaturki, przemyślenia, czasami totalny absurd.

#

Mia

Blog, na którym zamieszczam swoje wiersze, opowiadania. Założony w celu rozwinięcia umiejętności splatania, układania i porządkowania słów oraz myśli. Prowadzony przez bardzo chaotyczną, niezdecydowaną, ale perfekcyjną i upartą autorkę pełną sprzeczności.

#

Winduru
Opowiadam, składam wiersze, piszę reportaże ze snów i dodaję szczyptę dosłowności. "Staram się myśleć" to moje motto - daj się nim zarazić!

#

SIATKÓWKA OKIEM KIBICA
KibicoweLove
Już po nazwie można zauważyć, że blog jest o tematyce siatkarskiej, sportowej. Blog nie jest profesjonalnym portalem sportowym, tylko poświęcony pasji, którą jest siatkówka. Na nim można znaleźć opinie kibiców sportu na temat nowości siatkarskich.

#

ALWAYS CAN BE WORSE ♥
Jellyday
Wielotematyczny blog szalonej dziewczyny z mnóstwem pomysłów i wielką wyobraźnią!

#

PolishGlambert
Moje przemyślenia.

#

Nergo Rumba
Co dzieje się z ludźmi po śmierci? Czy istnieje inna rzeczywistość? Jakie przeżycia im towarzyszą? Czy pamiętają co robili na Ziemi? A może wcale stamtąd nie odchodzą? Historia dziesięcioletniej Lif pozwala odkryć tę tajemnice. Błąkająca się po nowej rzeczywistości dziewczynka będzie musiała odpowiedzieć sobie na trudne pytania: Czy to jest już koniec? Czy nigdy nie zobaczę rodziców? I czy koniec jest początkiem czegoś nowego?

#

Christabel Moore
Blog ze środka. Pisany z potrzeby duszy. Do tego zdjęcia, tzw. blog modowy/szafiarski, ale również miejsce na refleksje autorki.

#

Faustyna
Blog jest dla mnie przede wszystkim miejscem gdzie mogę zamieszczać moje zdjęcia. Pewnego dnia zobaczyłam, że mam na dysku strasznie dużo zdjęć, z którymi nic nie robię. Pomyślałam więc, że mogę pokazać je innym, a może komuś się spodobają. Oprócz fotografii na blogu dzielę się jeszcze jedną moją pasją, którą jest moda. Jednak w przeciwieństwie do innych nie zamieszczam tylko zdjęć moich stylizacji, ale skupiam się na pisaniu o modzie.

#

Fantasmagoria
Piszę, aby nie udusić się własnymi myślami. Muszę się gdzieś ich pozbyć. Wchodząc na mojego bloga zaglądasz do resztek mojego umysłu, ale proszę, rozgość się.

#

PRAWDA KŁAMSTWO LOS
Maat
Na moim blogu można znaleźć tylko i wyłącznie artykuły, które staram się sama pisać i przemyślenia na temat różnych rzeczy. Jeśli lubisz wyrażać swoje zdanie, ten blog jest dla Ciebie. Serdecznie zapraszam.


#

Little Carmen
Motywator, blog o zmianach. Przejściu na "ten zdrowszy" tryb życia zwany potocznie dietą, z pesymizmu na optymizm, pamiętnik i wszystko co mi wpadnie do głowy. Moje przemyślenia, recenzje oraz pytania godne XXIw., czyli jak nie zwariować, kiedy jest się jedną z nielicznych osób bez Air Maxów, wśród tych dziesięciolatków lansujących się "SŁEGIEM", jak pozostać jeszcze choć trochę oryginalnym i zdążyć schudnąć do tych wakacji, będąc chyba jedynym blogerem bez lustrzanki? 

#

Alexia
Blogów z własnym przemyśleniami na otaczający nas świat jest bardzo dużo, więc czym niby mój miałby się różnić? Ano tym, że będę poruszała tutaj tematy naprawdę wszelakie - te które mnie drażnią, jak i te, które sprawiają, że zaczynam śmiać się ze szczęścia. Postaram się być jak najbardziej szczera w swoich przemyśleniach i innych bzdetach. Znajdziecie tutaj recenzje filmów, piosenek, a niekiedy może moje opowiadania. 

#

KOLOROWE DZIECKO K-POPU
Decay
Blog dziecka k-popu i rock'n'rolla. Na mój mały miszmasz składają się przemyślenia, opowiadania yaoi i to, co moje paluszki stworzą w programach graficznych.
Pozdrawiam kolorowo i zapraszam! ^^

#

Sebastian Thiwel (Sebusii)
O czym może marzyć Anna Anastasia mając zaledwie lat 16? O chłopaku? Wyjeździe za granicę? Staniu się sławną? Nic z tych rzeczy. Ta dziewczyna pragnie, aby zły los się od niej odwrócił i żeby Dom Dziecka nie był już jej domem. 
Wejdź do jej świata i sprawdź, jakie przygody dobre i złe ją czekają w najbliższej przyszłości. 

#


Pisanie jest pasją, a w przyszłości może i sposobem na życie. Ale gdzieś trzeba zacząć, prawda? Dobrym miejscem może okazać się właśnie blog - taki, na którym umieszczać można swoje dzieła. Moje dzieła.




#