Hobby ; Sport

Jeżeli jesteś ciekaw, skąd wzięła się nazwa "smok", o co chodzi z tym całym zamieszaniem wokół czarownic z Salem albo chciałbyś wiedzieć coś więcej na temat dżinnów, zapraszam na Kompendium, gdzie zamieszczam artykuły na tematy, które nie są obce żadnemu fanowi fantastyki.

#

blog grupowy
Blog którego ideą jest popularyzacja poprawnego języka angielskiego, doskonalenie umiejętności językowych i udostępnianie przydatnych artykułów, które z wielką przyjemnością piszemy.

#

Misako i lumaris
Blog o tematyce biologicznej w całej rozległości tego pojęcia, pisany przez dwie licealistki. Bez pseudonaukowego bełkotu i niezrozumiałych definicji. Nie tylko dla zapalonych miłośników biologii.

#

Fan Cro
Witam Was odwiedzających na moim pierwszym blogu. Zapewne trafiliście tu przypadkowo, albo ktoś podał Wam linka, czy też sami go ode mnie wyszarpaliście... :). Tutaj umieszczam najróżniejsze zdjęcia. To moja oficjalna strona, ktora ukazuje to, co kocham. Połączyłam swoje naróżniejsze zainteresowania, bym mogła wrzucać je na tego bloga. Jestem fanem Cro, więc pokazuję to w ten sposób. Bawię się w modelkę nie pokazując twarzy, bo ona nie jest ważna. Wstawiam najróżniejsze info na temat mojego ulubionego artysty, a także i piszę co nieco do każdej notki.
ladybordeaux
Codzienność, spaczone spojrzenie na świat, pewna doza sztuki - oto, co możesz znaleźć na moim blogu. Wstawiam tu swoje zdjęcia, przemyślenia i, przede wszystkim, rysunki. Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz i pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)

#

Lenlivv
Jestem zwariowaną dziewczyną, która pisze bloga. Co na nim znajdziecie ? Prawie wszystko! Od recenzji, przez moje przygody z jazdą konną, kończąc na biżuterii, którą wykonuję. Każdy znajdzie tam coś co go zainteresuje :) Serdecznie zapraszam.

#

KibicoweLove
Już po nazwie można zauważyć, że blog jest o tematyce siatkarskiej, sportowej. Blog nie jest profesjonalnym portalem sportowym, tylko poświęcony pasji, którą jest siatkówka. Na nim można znaleźć opinie kibiców sportu na temat nowości siatkarskich.

#

Christabel Moore
Blog ze środka. Pisany z potrzeby duszy. Do tego zdjęcia, tzw. blog modowy/szafiarski, ale również miejsce na refleksje autorki.

#

Agata
Król trefl to taka feralna karta, ale właśnie na nią chcę postawić wszystko, a że u mnie wszystko to pojęcie względne i obecnie zawężone do grafiki komputerowej, kryminałów i poezji to już inna sprawca. Realnego życia też nie uwzględnia, ale tym się martwić będę ja.

#

Leśny Duch
Jestem duchem poszukującym piękna w leśnych dróżkach i starych budowlach. Historia przemawia przez naturę i przez sztukę od zawsze. Dlatego na tej stronie znajdziecie namiastkę tych magicznych miejsc. Zapraszam serdecznie.
#

Faustyna
Blog jest dla mnie przede wszystkim miejscem gdzie mogę zamieszczać moje zdjęcia. Pewnego dnia zobaczyłam, że mam na dysku strasznie dużo zdjęć, z którymi nic nie robię. Pomyślałam więc, że mogę pokazać je innym, a może komuś się spodobają. Oprócz fotografii na blogu dzielę się jeszcze jedną moją pasją, którą jest moda. Jednak w przeciwieństwie do innych nie zamieszczam tylko zdjęć moich stylizacji, ale skupiam się na pisaniu o modzie.

#

VIVE UT VIVAS
Mateusz
Blog może być o wszystkim, nieprawdaż? Nie odpowiadajcie, bo wiem, że może. Miałem już blogi na mnóstwo tematów. Lecz z tym chcę, by było inaczej: chcę, by był tworzony i przeze mnie, i przez czytelników. Chcę pisać o swoim życiu, dzielić się swoimi pasjami, ale chcę pisać także posty tematyczne, na które pomysły będą podsuwać mi czytelnicy (jeśli jakichś zdobędę). Tak wygląda ten blog. I nie chcę, by wyglądał inaczej. Piszesz się na to? :)

#

ULUBIONE WEDŁUG GRIFFIN
Griffin
Blog poświęcony temu, co najlepsze - rzeczom ulubionym! Od książek, filmów i seriali, po domową kuchnię i inne hobby.
Nie oceniam niczego, zanim sama tego nie wypróbuję, więc wszystkie posty będą subiektywne i oparte na własnym doświadczeniu. Żadnego podporządkowania się stereotypom i popularnej opinii publicznej!


#

Anka101
Wszystko o ogrodach to blog o tematyce ogrodniczej. Zawiera opisy roślin, porady, ciekawe informacje itp. Z pewnością każdy miłośników ogrodów znajdzie tu coś dla siebie. Zapraszam :)

#

Saphira
Przeleję tutaj wszystkie swoje myśli, odsłonię trochę mojej osoby, ukażę moje hobby, przedstawię swój styl i pokażę własną szafę ubrań oraz gust muzyczny. 

#

Vero nike
Uwielbiam koty. To moja miłość i zarazem pasja. Nie rozumiem ludzi, którzy nie podzielają moich zainteresowań i uważają te cudowne zwierzęta jako największe chodzące po świecie zło. Poprzez bloga pragnę podzielić się moimi obserwacjami oraz długoletnim doświadczeniem nabytym poprzez obcowanie z kotami.

#