Justin Bieber

kiaudiax
Rita. Miała trudną przeszłość, cały czas pod maską ukrywała wszystkie swoje słabości. Nadal to robi, ale czuje, że z dnia na dzień ma w sobie coraz mniej siły. Wewnątrz pragnie jakiejś diametralnej zmiany, która sprawiłaby, iż znów poczuje, że żyje.
Justin. Jest już znudzony dotychczasowym życiem, sławą, jest wypalony i cierpi wewnętrznie. Pragnie jakiegoś uczucia, które go odrodzi, chce znów poczuć się jak zwyczajny nastolatek, więc tworzy swoją druga (niesławną) tożsamość i zapisuje się do normalnego liceum. Jak będzie wyglądać jego życie, kiedy będzie dwoma osobami jednocześnie?
I czy obydwoje wreszcie dostrzegą, jak wiele ich łączy?

#

sexy boy
Jo przegrywa ze swoją chorobą, która dręczy ją już od kilku lat. Poznaje Justin'a, którego pasją są wyścigi. Połączy ich miłość i strach. Gdy Justin dowie się o chorobie swojej ukochanej będzie już za późno na jakąkolwiek pomoc.

#

mary cyrus
W wieku 10 lat pewna dziewczynka dowiedziała się o wrodzonej wadzie swojego serduszka. Ma ona teraz 16 lat. W jej stronę są rzucane głupie obelgi. Ciągle wypominają jej zdarzenia z przeszłości, nie mogą o tym zapomnieć. Tą dziewczyną jestem ja, a to moja historia…

#

SwagOnRiri
Justin Bieber to cichy i spokojny chłopak. Całe liceum, a także wcześniejsze lata swojej edukacji, przeżył bez większych kłopotów. Zawsze dobrze się uczył, odrabiał prace domowe, starał się być miły i uprzejmy. Mimo tych wszystkich zalet, nigdy nie zaznał miłości, ani bliskości drugiej osoby. Nie lubił wpuszczać ludzi do swojego świata i można powiedzieć, że zaczął uciekać przed życiem. Sytuacja ta zmienia się, gdy chłopak idzie na studia i zmuszony jest do mieszkania z rówieśnikami.
Co się jednak stanie, kiedy Justin spotka tam tajemniczą dziewczynę? Na początku jest do niego wrogo nastawiona, a fakt, że chłopak jest wesoły i dość natarczywy wobec niej, bardzo ją irytuje. Mimo jej niechęci, Justin nadal próbuje ją do siebie przekonać.
Jednak cała ich znajomość zmienia się, kiedy chłopak poznaje jej sekret, do tej pory schowany głęboko przed wszystkimi...


#



Fredzia Junak i Amanda Sarkowska
Ona.
Młoda, zbuntowana i piękna dziewczyna, której została odebrana najbliższa rodzina. Mimo tego że jej rodzice byli bardzo bogaci, ona od dawna nie byłą szczęśliwa. Nie miała nikogo komu mogłaby się wygadać, kto by miał zawsze dla niej czas, kto by pocieszał ją w trudnych chwilach. Dzięki alkoholowi uciekała od problemów, lecz tym razem to on zasądził nad jej losem.
On.
Dziewiętnastoletni chłopak, który mieszka wraz z dwoma przyjaciółmi oraz siostrą. Po tym jak zamordowano jego rodziców postanowił się zemścić, odpłacając się tym samym. W końcu przyzwyczaił się do zabijania ludzi i zaczął na tym zarabiać. Stał się najniebezpieczniejszym, młodocianym mordercą.
Co się stanie gdy się spotkają?
Czy Jason zabije Brooklyn ?
Jak potoczą się ich losy?

#

Destiny Faith
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co byś zrobił, gdybyś miał dokonać wyboru pomiędzy miłością, a ocaleniem samego siebie?
Co byś zrobił, gdyby twoje życie stało się najgorszym z koszmarów, którego nawet nie byłbyś w stanie sobie wyobrazić?
Marzyłam, by moje życie uległo zmianie, modliłam się o to z całego serca i nim się obejrzałam, dostałam to, czego chciałam.
Lecz cena była zdecydowanie zbyt wysoka.
Oczywistym faktem jest, że na pytanie „chcesz przeczyć?” odpowiemy twierdząco.
Moja odpowiedź była jednak zupełnie inna.

#

POMYLENI
g r a n i t o v a
Wtedy nikt nie patrzył na płeć maleństwa, nikt się tym nie przejmował. Ta wiedza niczemu nie służyła. Liczyło się tylko to, że maleństwo jest zdrowe.
Osiemnaście lat temu popełniono pomyłkę. Teraz ona rujnuje życie dwóch rodzin - bogatych milionerów oraz biedniejszych rozwodników. 
Mieli należeć do innych światów, jednak los sprawił, że tamtego dnia przekazano ich niewłaściwym ludziom. Teraz czas najwyższy poznać prawdę.
Nazywam się Selena Gomez i zostałam podmieniona w szpitalu.

#

NEVER GO AWAY
Cameron
Czasami ludzie z którymi spędzamy czas nie są ludźmi którymi są. Uciekasz przed samym sobą, toczysz walkę w której jesteś przegranym. W tej walce wygraną jest życie. Jedna chwila a może zmienić Twoje życie na zawsze. Jedna wiadomość. Jedna osoba. Jedno uczucie. Jeden ON. Nałóg czy miłość? Niebezpieczeństwo czy rozstanie? Nic nie trwa wiecznie, a blizny są wieczne. Obiecaj, że Nigdy Nie Odejdziesz.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ARHXNwr8UbU

#

BE MY LOVE
Luvmymiley
Zobacz ile może zmienić w twoim życiu jeden, niekontrolowany wypadek. Zamieszkujesz z ojcem oraz jego nową kobietą i po prostu próbujesz ułożyć swoje życie od początku. Jednak z czasem pojawia się ktoś kto nadaje temu sens, wobrażasz sobie w tedy, że jesteście tylko ty i on, sami, szczęśliwi i wolni a później.. Później się budzisz, a rzeczywistość uderza w ciebie ze zbyt wielką prędkością, niż się na to przygotowałaś.

#

THE BOY FOR NEIGHBORLINESS
Camilla
Moje życie zmienił on...chłopak z sąsiedztwa o pięknych oczach.

#

Layla McC
Scarlett miała 11 lat kiedy wepchnęła swoją 3 - letnią siostrzyczkę do stawu, twierdząc, że zrobił to duch, Annie, który towarzyszył jej od miesięcy. Trafiła do szpitala psychiatrycznego uznana za niepoczytalną, gdzie stwierdzili u niej ciężką schizofrenię. Dziewczyna spędzała tam kolejne lata w otoczeniu innych chorych. Nikt jej nie rozumiał i nikt nie chciał jej pomóc, do dnia jej 17 urodzin. Poznała wtedy Justina, który postanowił jej pomóc. Tak zaczęła się ich historia.

#



DIARY OF LIFE
biebllins

Internetowa znajomość, która przekształca się w miłość dwóch zagubionych dusz. Jedyną przeszkodą, która nie pozwala im się spotkać są kilometry i sekrety, które przed sobą ukrywają. Czy kłamstwa i sekrety zniszczą wszystko co tak długo budowali? Co będzie kiedy się spotkają i dowiedzą się prawdy o sobie? Dwie całkiem inne osoby z dwóch różnych światów zmieniły całe swoje życie. Anonimowość to ich przekleństwo.


#

FORBIDDEN PARADISE
Lady Lorence
Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie, że potrafię latać.
Marzyłam o tym, aby wzbić się w górę i szybować w nieznanych mi przestworzach.
Ale w chwili, kiedy znalazłam się na rozstaju dróg, prowadzących w całkiem przeciwnych kierunkach,
zdałam sobie sprawę, że to wcale nie jest takie proste i przyjemne, jak mogłoby się wydawać.
Marzenie o byciu aniołem poszło w niepamięć. Niestety na wszystko było już za późno.

#




Alex


To druga część opowiadania ,,One look at me". Vannessa chcąc uciec od nieszczęśliwych wspomnień związanych z zamordowaniem matki i utratą miłości, wraca do miasta gdzie się wychowywała. Nowy York staje się dla niej nowym domem, jednak przeszłość jej nie opuszcza. Justin chce znaleźć dziewczyne i naprawić to co zniszczył, jednak czy Vann jest wciąż tą samą osobą? Jedno spotkanie wywróciło jej świat do góry nogami. Poznaje świat demonów i Nocnych Łowców, ale pytanie, po której stronie stanie, gdy najniebezpieczniejszy Nocny Łowca zacznie zagrażać jej bliskim. Czy nowa miłość przysłoni starą i pomoże pokonać zło?
Jestem Vannessa Hill, Nocna Łowczyni, wampir i wilkołak w jednym. Jestem jedyną hybrydą na świecie. Czy uda mi się przeżyć walkę między dobrem, a złem?
Kategoria: Fantasy, Dary Anioła, Justin Bieber
Button w zakładce: ,,Butony spisów i zwiastunu"
Informacja: Znalazłam button na jednym z moich ulubionych blogów
Hasło: ,,Dary Anioła: Miasto Szkła" Cassandra Clare

#